Dette har jeg ikke gjort på over 1 år

Viss dere husker jeg var trøtt som en kirkeråtte i går så kan dere tenke dere hvordan jeg har det i dag, verre! Haha. Jeg var så dum å satt oppe i hele natt og tenke ikke på at jeg skulle tidlig opp i dag på fotballturnering med Isadora.

Men i går kveld satt jeg meg ned for å sjekke ut nye beats, noe som endte med at jeg begynte å skrive en ny låt. Det å drive med musikk og sånn var jeg ikke gjort på over et år noe jeg også kjenner at jeg har savnet veldig mye. Generelt har jeg jo alltid vert glad i musikk med det å bruke kreativiteten og den våkner som regel om natten også haha.

 I dag er jeg trøtt med knappe 3 time på øyet og hadde igrunn tenkt til å sove litt når jeg kom hjem igjen. Men allerede nå har jeg sparklet trynet og er på besøk hos noen venner 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg