Dette hadde jeg sett skikkelig frem til

Woohooo… jeg har fått meg iPhone XS Max!! Etter mye om og men ( siden jeg har null av legitimasjonen atm ) fikk jeg jammen meg tegnet et nytt abonoment likevel. Shitt så godt det føltes å ha en splitter ny ipone i handa som ikke er knust. Den jeg har hatt frem til nå har jeg bare latt være knust i snart 2 år fordi jeg ikke orket å gjøre noe mer med det.

I kveld hadde jeg avtalt med to venninner å bli med på jentekveld. Dette hadde jeg sett skikkelig frem til allerede da jeg var på vei til Ålesund. Men det å ha en syk hund som holder meg mye våken om natten hvor jeg kun sover  3-4 timer blir jeg utrolig trett av. I tilegg får jeg selv nesten ikke næring for tiden, da såg jeg meg nødt til å melde avbud. Så sinnsykt kjedelig og trist på en fredagskveld hvor alle andre koser seg og her ligger jeg med en vanvittig hodepine klar for å legge meg kl 21:00 liksom.

vi snakkes!

0 kommentarer

Siste innlegg