Dette gjorde jeg i går

Jeg syns det er så sykt å tenke på at vi allerede har gått inn i oktober. Ikke bare er jula rett rundt hjørnet men etter nyttår har vi snart vert preget av korona ett helt år.

Hvor inzane er ikke det ? Hvor lenge blir korona? 1 år til? Eller kanskje 5? Herregud… Korona er iallfall sykt kjedelig og det det triste været hjelper heller ikke.

Er det virkelig noen årstider jeg hater mest så er det vinter og høst. Det kalde været hvor det tidlig blir mørkt, lenge!  Skjønner helt ærlig ikke at noen kan ha desse årstidene som favoritten liksom. Men hjelpes så er vi alle forskjellige… Ikke sant? 

Jeg liker sommer og sol best jeg! Bare det å kunne gå barbeint og kjenne  lukten av nyklippet gress er en stor glede! Bade og late dager i sola. Fugle sang, sommer øl og grilling på terrassen.

Akk ja.. Jeg kan snakke om sommeren til det uendelige. 🤩

Men ja… propo  det.. Hva skjer mer været da? 19 grader og sol? Skjønner ikke noe jeg. Men i går laga jeg hjemmelaget karbonade helt fra bunnen, siden snuppa mi hadde så lyst på det.

Først kan jeg jo starte med og si at jeg er god på å lage mat, men syns ikke det er noe særlig gøy egentlig.

Så jeg beundrer virkelig de som faktisk står på kjøkkenet å kose seg på ekte liksom.. Hahah.. Jeg er bare glad når alt er over så jeg kan forlate det “grusomme” stedet.

Neida så ille er det ikke men her kan dere se meg kokkelere 👇🏾

0 kommentarer

Siste innlegg