Dette gjør jeg aldri om kvelden

I skrivende stund er vi på bess (besøk) med besten og besta. Her har jeg ikke vert på lenge noe som er ganske sprøtt, for her brukte vi alltid å være hver en eneste dag. I kveld skal vi overnatte og fint blir det, for da slipper jeg å se på alt rotet som er hjemme haha! Hit har jeg tatt med meg pc å tenkte jobbe litt nå når isadora sover. Det er alltid så fint å være sammen med besten å besta! De er så utrolig søte og setter alltid pris på et besøk. Foreldre varter alltid opp bar og barnebarn med mat og gode klemmer, det syns vi er fint.

I dag har dagen gått vanvittig fort og jeg husker ærlig ikke hva jeg har brukt dagen på, omg. Sørgelig ikke sant? I kveld hadde jeg allefall planer om å stikke en tur på trening men nå etter mørket har satt seg blei jeg mye trøttere enn noen sinne… FML

Er det noe jeg virkelig sliter med så er det å trene på kveldstid. Rettere sagt så HATER jeg faktisk å trene på kveldene. Jeg finner aldri motivasjon nok til å gidde, i tillegg blir trening ekstra kjedelig om kveldene?! Jeg liker best å trene på morgenkvisten kl 08 eller 9. Kl 10 syns jeg blir litt i det seneste laget. Da har store deler av dagen allerede gått og jeg blir liggende skikkelig på etterskudd med jobb og gjøremål resten av dagen.

0 kommentarer

Siste innlegg