Dette får meg til å ville nå nye høyder!

Så utrolig gøy å se at det er så mange som både har delt og likt min siste yt film og blogginnlegg. Det gir meg så uendelig mye skal jeg si dere, i tillegg får jeg enda mer lyst til å gjør flere kreative looker. Jeg har blitt så “hype” at jeg låg oppe i hele natt for å få mye inspirasjon fra internett og meg selv, haha. Men jeg mener det.. Det var så gøy å gjøre den looken, spesielt når den blei tatt så godt imot av dere! Der vil jeg faktisk gi min tid å si takk til. Dere “presser” meg stadig til å ville nå nye høyder og det er fantastisk!

I skrivende stund sitter jeg i stua hvor jeg akkurat har kommer hjem fra besten og besta. De kom hjem lørdags-natten, så jeg og Isadora overnattet der fra i går til i dag. I dag hadde jeg tenkt meg en tur på trening men tror jeg begynner å bli syk for jeg føler meg dårlig, snorker gjør jeg også.. omg!

I dag er jeg svimmel, kvalm, snufsete, vond hals, tette ører og ikke minst sykt vondt i hodet. Dette er takken for at jeg går så lettkledd hjemme i huset nå når høsten har gitt sin ankomst, eller? Det er jeg jo helt sikker på! For meg er det nå viktig å ikke bli liggendes helt “ute” med tanke på pm bare 7 dager skal ut på reise igjen. Det gleder jeg men noe helt sykt til!!

Blir det London? Badeferie? eller en annen stor by? hvem veit 🤷🏼‍♀️😆

0 kommentarer

Siste innlegg