Dette får meg til å føle meg dårlig

Hei søtinger! I dag har jeg virkelig hatt en effektiv mandag. Kan faktisk ikke huske sist jeg gjorde så vanvittig mye i løpe av en dag, herlig! I dag har jeg rydder hele walk in og sortert alle skoene mine som bare har ligget på gulvet i en evighet nå,  ikke særlig pent altså.  Jeg har pakket ut av hele 2 kofferter som bare har stått på stua og i gangen i typ 100 år. Jeg har lagt på plass og lagt samme alt av klær som bare har stått i stamper og hengt rundt omkring i huset. Jeg har ryddet kjøkkenet, stua, studio, soverommet, jobbet siden jeg sto opp i og i tillegg tatt et par telefon samtaler. Awesome!

Og opp i alt dette har Isadora hatt besøk av en god venninne. Før busselalle tid har jeg og Isadora fargelagt litt og sett på tv til kveldsmaten. Nå har henne lagt seg for litt over en time siden og jeg tenker ta siste maskinen med oppvask før jeg etterpå fortsetter å jobbe resten av kvelden. Om det ikke blir alt for seint tenker jeg å slappe av med litt serie og bare surfe litt på nett etter julegaver, maybe..?  ☺️ 

Alle snakker heletiden om hvor jævla kjip manager er, men for meg er mandager de dagene som faktisk setter standard for resten av uka når det kommer til alt! Er jeg ikke effektiv i starten av uka sklir jeg bare ut resten av dagene og sitter igjen med å føle meg både dårlig og lat ass…

0 kommentarer

Siste innlegg