Dette får frem monsteret i meg

Er det kun meg som syns at været ute nå for tiden er helt amazing til tross for at det regner? Nå øser det jo velig ned, men jeg tenkte mer på at det har blitt så mildt ute. 10 varmegrader er fantastisk i januar og selv merker jeg godt at det har blitt mye lysere ute også. Kjempe  motiverende! 

I kveld hadde jeg planer om å møte noen venner hjemme hos en kompis, hvor vi skulle drikke litt å være sosiale. Ikke har jeg kjøpt inn drikke å i tillegg kom jeg akkurat ut av dusjen. Haha dårlig på å planlegge? Eller var jeg egentlig ikke gira like vel? 🙈 

Kvelden i dag blei litt annerledes enn planlagt men det syns jeg også er helt ok. Isadora hadde først besøk og der etter kose-kveld bare jeg og henne, som hun ønsket.  Vi har tent masse lys, Isadora har spist en fin kveldsmat på sengen og vi har sammen sett på film med lørdags godt. Videre nå tenker jeg å jobbe litt og selv har jeg satt meg mål om å få nok søvn fremover i fremtiden. Uten søvn kan jeg virkelig bli ett monster og deeeet vil vi ikke folkens. Overraskende nok har jeg enda ikke blitt “preget” av akkurat det, men nå har jo min eksistensen vert heeelt i zombie modus en god stund også da hahhaah 💁🏼‍♀️🧟‍♀️

For  tiden er jeg veldig i ubalanse med mangel på både søvn og energi, noe jeg selv ser begynner å ramme litt utseendet mitt også.. Og det, ja det går ikke folkens! Jeg er trøtt allerede nå men er redd for å legge meg “for” tidlig for da sover jeg kun typ 2 timer før jeg er lys våken igjen resten av natta, sånn som jeg pleier og det er ganske kjipt 🤪 

Ønsker dere en super fin lørdags kveld videre 💕

0 kommentarer

Siste innlegg