Dette er rart å tenke på

Hallo sukkertopp! I dag er det en veldig fin og spesiell dag for oss her hjemme fordi det nemlig er siste dag på skolen før jul! I dag sto vi opp å koste oss både med pakke kalender, advents lys og jule musikk i bakgrunnen. På skolen i dag har barna kose seg med taco noe isadora også elsker! Ikke bare er det rart å tenke på at det bare er 4 dager igjen til selve julaften, men det er også veldig rart å tenke på at 2020 også er rett rundt hjørnet, om bare knappe 2 uker snart! Det er rart hvor sinnsykt fort dette året allerede har gått og det er rart å vite at Isadora kun har et halvt år igjen i 1 klasse.. Woow… Hun begynner å bli så stor! 

I skrivende stund sitter jeg på studio og jobber. Jeg har ordnet litt rundt i huset i dag i mens Isadora er på besøk og skal snart til å ordne meg. Hva kvelden bringer videre er jeg ikke helt sikker på men jeg tror jeg har noen planer som også kan gjennomføres. 🙃 

Vi blogges da 💕

0 kommentarer

Siste innlegg