Dette er helt jævlig for å si det mildt!

Hei venner. Nå er vi på tur til Ålesund for å ta bikkja med til dyrlegen. For ca et halv år siden fikk jeg vite av veterinæren noe jeg hadde sterke mistanker til, hunden min er syk. Og ikke bare vanlig syk men alvorlig syk! Casanova blir i år 10 år og vi har vert igjennom mye. Det i dag å ha forberede meg på det aller verste har vert en sinnsykt stor påkjenning! Jeg er lei meg og er livredd for tilbakemeldingene jeg kanskje kan få.

Casanova har trukket seg mye vekk de 2 siste ukene som kan være tegn på at dyr forbereder seg på døden og i tillegg har han blitt mye verre. Han hoster mye, brekker seg, har sinnsykt kraftige hjerteslag og får ikke ordentlig puste opp til flere ganger daglig. Dette er helt jævlig for å si det mildt! Hvem veit hvor lenge han har igjen å leve….

💔

0 kommentarer

Siste innlegg