Det verste som kan skje på tur

I går var en lang dag som innebar kunder å reise.. Fra haugesund måtte vi mellom lande i oslo, før vi videre kunne dra fra oslo til vigra. Jeg tror jeg aldri har vert så glad for å ankomme vigra før i hele mitt liv! At man kan bli så lei av å reise er ikke tull engang og det eneste som står i hodet er hvor utrolig godt det skal bli å komme hjem fortest mulig!

På vigra hadde jeg så klart mistet bagasjen min på flyet fra Oslo.. Hvor bagasjen min hadde tatt veien var ett mysterium i seg selv og bare tankene på alle tingene mine kanskje var stjeler var i seg selv veldig stressende! Hadde det ikke vert for at jeg var så uendelig sliten, trett og bare ville hjem med engang hadde jeg ikke gitt en så “fullstendig faen” som jeg gjorde i går akkurat. Dette er jo det absolutt verste som kan skje når man er på reisefot. Så om det ikke var for at jeg bare skulle hjem hadde jeg vert forbannet akkurat nå, lol. Det ironiske med det hele er at kjæresten spøkte med den bagasjen min samme dag da vi holdt på å pakke!

Det å komme hjem er noe av der beste som har skjedd oss på aldri så lenge! Det å møte jenta vår, bikkja, besten og besta har vert så sinnsykt etterlengtet i mange dager nå, at tanken på noe annet var umulig. Hjemme var huset rent og pent noe som alltid er deilig. Etter vi hadde fått kommet oss i hus fyrte i den fine peisen, tente en haug med stearinlys, pakker ut. Koste vi oss med tv spill, popcorn og brus. Snakk om skikkelig familiekos!

0 kommentarer

Siste innlegg