Det må være instagram vennlig!

Hei søtinger! I dag skinner solen nok engang noe vi ikke skal klage så veldig mye over heller. Selv om jeg hørte enormt mange klaget i hele går, ikke greit!Som tidligere nevnt i går så var jeg forberedte på stygge vær allerede i dag og bestemte meg plutselig spontant i går kveld  for og begynne å male gjesterommet på loftet. Fordelen der er jo at taket er skrått så da er ikke veggene så innmari høye og lange heller. Det å både få malt en og to strøk er super “easy”.  Vi er faktisk snart ferdig også!

Ikke er jeg den som er spesielt begeistret for treverk og det som er brunt. Hjemme liker jeg at ting er hvitt, moderne, blogg og instagram vennlig. Noe dette rommet absolutt ikke var og jeg fikk nesten mareritt av å tenke på veggene! haha.

0 kommentarer

Siste innlegg