det kan vær en stor felle for meg selv.

 som influencer og selvstendig må man være disiplinert. jeg kan med hånden på hjertet si at mange av dere ikke skjønner hvor mye jobb og arbeid dette innebærer. man må være kreativ hele tiden og du jobber døgnet rundt hver en eneste dag. og selv om alle andre har fri må du prestere og være på til en hver tid! jobb er faktisk det første du tenker på når du står opp, det du tenker på når du ikke jobber eller jobbe og det er det siste du tenker på før du legger deg også

 det å “avvise” andre mennesker over jobben er mange ganger veldig vanskelig fordi det ikke er lett å få forståelse fra andre. dere som har fulgt meg lenge nå veit at jeg liker å ta med pc ut i sola, det e liksom “min greie”. jeg elsker sitte i solveggen med isbiter og noe deilig i glasset i mens jeg hører på musikk, ja da liker jeg meg aller best.

men sol veggen kan også være en stor “felle” for meg selv. for de mange forbispaserende eller de som kjører forbi kan det godt se ut som at jeg sløver i skyggen forran pc og ikke gjør en eneste ting. for la oss være ærlig, hvor mange av dere er det egentlig som kan ha det så fint på jobb hver en eneste dag når det er sol hvor man bare kan sitte ute å nyte den, ikke sant? det er jo også lett for mange å tro at jeg driver:

“dank”

“skal hun ikke på jobb?”

 “har hun ikke jobb/jobber hun ikke?”

og da i mange tilfeller vil komme bort for å holde meg med “selskap” så jeg slipper å “kjede meg” alene i sola. det er liksom litt lettere for mennesker å bare stikke uformelt innom eller på besøk, om du skjønner? det å bare da “jage” bort andre mennesker syns jeg faktisk er veldig vanskelig og ikke minst ekkelt. for hvor viktig eller ikke minst fornuftig kan det vær å sitte forran en pc dag inn og dag ut i sola, sant? vell..

når jeg sitter ute så sitter jeg der for å jobber og vil aller helst ikke bli forstyrret med mitt. blir jeg forstyrret roter det til hele dagen min, uken min og ikke minst hele mnd min om jeg da  ikke klarer å hente meg inn igjen. da blir det utrolig mange seine netter istede, viss jeg har overskudd til resten før jeg skal opp tidlig igjen med isadora dagen etter. jeg blir hengende mye igjen da og det legger så sinnsykt mye stress og press på meg resten av dagen!

😫

0 kommentarer

Siste innlegg