Det holder for resten av uka

Hello! I dag har jeg jammen meg vert nok effektiv for resten av uka. Og tenkte derfor i den anledning å fortelle dere alt jeg har fått unna på noen få timer, for nå føler jeg meg vanvittig bra!

Sikkert fordi jeg ikke har spist så veldig mye i dag og i tillegg har jeg brukt kroppen ganske mye i forhold til søndag, da låg jeg jo bare fyllesyk å trykket kjeften full i mat!

Jeg har ryddet:

  • Stua ✅
  • Kjøkkenet ✅
  • Gangene ✅
  • Studio ✅
  • Bad og Soverom ✅

Jeg har støvsugd:

  • Stua ✅ 
  • Kjøkkenet ✅
  • Gangene ✅
  • Studio ✅
  • Soverom ✅

 

  • Isadora og jeg har gjort lekser ✅
  • laget middag ✅
  • Fått ut en ny insta post  (Her) ✅ 

 

Nå er Isadora ute å leker med nabo barna i mens jeg skal til å “høste” inn noen herlige samarbeid og bonuser på jobb!  Og vi alle merker stor forskjell på energien og humøret jeg sendte ut i går VS i dag ! 😆🙈🎉🎉🎉

 

Vi snakkes 👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg