det hadde vert drømmen!!!

herregud så godt det var å komme hjem igjen, dere aner ikke!  vi sto opp i 11 tiden å dro fra hytta i rundt 13 tiden. vi som hadde gledd oss sånn til å se babylon, kom hjem til ei frøken som ikke var hjemme. hun var en tur på hellesylt å kjørte karuseller siden der nå i helgen er tivoli og andre festligheter.

tiden i dag har vi altså da brukt til å vaske klær, pakke ut og ryddet rommet til isadora så hun fikk seg en fin opplevelse da hun selv komme hjem, det var jo tross alt helt bombet. for å si det mildt, haha!

da hun kom hjem bygget vi lego, tullet mye og nå har vi nettopp spist en litt sein men bedre middag i felleskap. det var helt ubeskrivelig fint! jeg tror jeg bare her kysset isadora sånn random i hele dag å kost henne nesten ihjel fordi jeg har savnet sånn det vakre og fine menneske som hun er, bestevennen min! like fint var det å alltid få et varmt og fint smil tilbake, pluss en stor kos. isetde for  sånn som alle andre barn som kanskje syns de voksne er super irriterende og “klengende” haha.

som regel denne helgen i løpe av året er jeg ute på livet i nabokommunen som da har forskjellige eventer og arrangement. tror ikke jeg kan beskrive hvor uendelig deilig det er å droppe den festen i år å bare vøre hjemme! nå skal jeg jammen meg være hjemme i 2 uker om det blir opp til meg, haha. det hadde vert drømmen!!!

klem💕  

 

0 kommentarer

Siste innlegg