Det er sykt populært

Hei søtnos! Nå er det tirsdag, torsdag mener jeg og jeg har allerede fullført 4 dager av shaken. Og det har også gått utrolig bra! Jeg har til nå gått ned litt over 3 kilo så klager ikke på det ass. Satser på å gå ned 3 til i løpe av søndagen er omme, der etter starter jeg en ny uke igjen. Jeg tenker igrunn å holde det gående i allefall 3 uker i strekk.

 Ho-ho da er jeg fornøyd med resultatet i 4 uke, ja faktisk så er jeg ned på ideal vekten min som jeg sikkert ikke har hatt siden jeg var 18-20 liksom. Gleder meg og jeg er så motivert! Det hjelper noe helt sykt på å ha en venninne som er med på akkurat samme plan. Vi snakker sammen hver dag, oppdaterer og motiverer hverandre. Jeg kan  faktisk si at vi har det ganske gøy.  

For øyeblikket sitter jeg på stuegulvet nok engang å legger gulv på den siste delen som nå har stått uten i over 3 mnd.   Endelig kom varen inn igjen etter mye tålmodighet på vente liste! Det sier jo hvor populært gulvet er. Det skjønner jeg også for gulvet er jo skam fint.

Herregud så mye skryt jeg har fått og det har jeg sikkert skrevet om 100 ganger!

I dag har jeg og snuppa mi vert uten i den deilige snøen som har kommet. Vi har både laget snø engel, hoppa fra noen busker med venner og rent kjelke hele veien ned til sentrum for litt hyggelig handel. Etterpå dro vi hjem til besten og besta på kveld mat og en deilig-varm dusj.

Dagen i dag har vert veldig fin i seg selv og jeg kan ikke engang tro at det allerede er fredag i morgen. sykt!

0 kommentarer

Siste innlegg