Det er slutt, takk gud

Hei søtsaker!

I dag har det jammen kommet mye snø, s sinnsykt urettferdig! 😭 Jeg som trodde at det forferdelige vi ter været endelig var over.
Kontrastene fra en dag til en annen er helt sinnsyke. For to dager siden tok jeg bort alt av vinter utstyr i bortsett fra spaden liksom og i tilegg satt jeg frem sommer møblene på balkongen å sturet skikkelig. 

Og i dag måtte jeg måke hele inngangen for å i det heletatt komme meg ut på veien, omg.

I dag er det siste dagen i påsken og litt små rart er det. Påsken har vert fin men sammtidig mitt små rar med tanke på situasjonen. Påske pynten er på vei ned i ekser igjen og fint er det. Takk gud for at det nå er slutt på alt gult, for gult passer ikke så godt i stua skjønner du hahah… Neeeeeida! 

Her er noen bilder fra da vi hadde påske verksted 🐣

0 kommentarer

Siste innlegg