det er lov å være litt nerd ass

i kveld har vi valgt å ta det helt piano faktisk, tro det eller ei. isadora har hatt besøk og vert på besøk med en drøss av venner i dag, lik som alle andre. jeg har jobbet en hel del og papi har ordnet med YT film, spennende ikke sant? videre spiste vi en litt sein middag, spillet vri-åtte med babylon og nå skal vi voksne i huset legge bort jobb å spille litt Nintendo i stede.

noe som mange av dere ikke veit er at jeg er en “gamer” jente, jeg elsker å spille og i tilegg er jeg jævlig god om jeg kan si det selv. jeg gruser alltid medspillere selv om det er proffe online eller ikke og jeg knekker som regel alltid koden ganske fort. det er lov å være litt nerd ass, det syns jeg.

jeg har også faktisk hørt hørt at jenter som “gamer” er ganske sexy og morsom. nå har jeg altså kjøpt et splitter nytt tv spill som heter “over cooked 2”. kanskje litt barnslig for mange men jeg digger det! det går mye på tempo, konsentrasjon, husk og samarbeid om man velger å spille flere.

super kult! 👩🏼‍🍳

 

0 kommentarer

Siste innlegg