Det er litt små flaut

Hei venner og “uvenner” (haha.) I skrivende stund sitter jeg spontant i bilen på tur til Ålesund for å levere tilbake ei seng, som ikke funker.

Jeg kjenner det er litt små flaut å stikke innom bloggen her, siden det nå er hele 3 dager siden jeg oppdaterte den sist. Men for å være ærlig har jeg hatt det så gøy i helgen med gode venner, at jeg valgte heller å leve i nuet enn å sitte ned i telefonen usosial.

Videre frem til nå har jeg kost meg masse med familien og snuppa mi. Og på kveldene har jeg heller valgt å legge meg, i stede for å kverne hjernen for og finne  innhold å poste.

Sorry but not sorry- 2021 er så sinnsykt lite innholdsrikt at det veldig ofte er litt vanskelig å både engasjere seg og være kreativ. Når ukene og helgene er ganske det samme.  

0 kommentarer

Siste innlegg