Det er kun min egen skyld

I dag har jeg vert en tur i banken for å ordne noen kort til jeg skal reise. Jeg har snart ikke hatt bank kort på hele to mnd heller. Det er sykt irriterende men det har også gått relativt greit.

Igjen kan jeg jo påpeke hvor vanvittig spontan jeg er. Plutselig bestemte jeg meg for at jeg både måtte, burde og ville ha ny telefon. Dette er noe jeg har tenkt på lenge og siden jeg har swap er det jo ingen problem.  well.. det hadde det ikke om jeg da faktisk hadde benyttet meg av avtalen,  men jeg har jo så klart ikke det siden jeg er så sinnsykt sløv på sånne ting. Aargh!  Jeg vil ikke engang snakke om hvor forferdelig bortkastet jeg syns det er. jeg veit det kun er min egen skyld, ingen andre. Men sånn er det når jeg faktisk ikke får ut fingeren av ræ**a tidligere.

Jeg er jo kjent for å både rote bort pass, nøkler, bank kort og knuse skjermen min med engang. Wooho for en dag..!

Ha det fint så lenge da  😃

0 kommentarer

Siste innlegg