Det er fredag

Jeg må legit lære meg å legge meg tidligere. Jeg klare virkelig ikke enda en dag hvor jeg skal vær like trøtt som det jeg har vert denne uka! Jeg går bare rundt  å tripper og venter på at solen skal snu om litt under  en mnd. Hadde helt glemt hvor energi tappende mørketiden var.

Tenk på alle de som bor oppe i nord? Skjønner oppriktig ikke hvordan de klare det. Jeg er glad det ikke er meg. Akkurat nå syns jeg det er både vanskelig å legge seg og stå opp igjen. Jeg er trøtt døgnet rundt!! 

I skrivende stund kom jeg akkurat inn dørene fra barne tannlegen, som tok knappe 5 minutt.  Nå er jeg både våt, kald, svett og trøtt, måtte jo så klart gå til og fra…

Heldigvis ikke minus grader nå men vinden gjør jo sitt  når det regner.

Snart kommer jentene hjem og jeg må vel begynne å gjøre huset klar for helg.

2 kommentarer

Siste innlegg