Det begynner å ta form

I en lengre periode nå så har jeg holdt på å pusse opp hjemme. Faktisk helt siden sommer viss jeg skal være helt presis. Stua er tatt, kjøkkenet også men den vil jeg gjøre om. Så egentlig står det nå sånn “nesten” ferdig., sinnsykt irriterende faktisk! Jeg har liksom bare gitt opp hele rommet fordi jeg rett og slett ikke følte helt greia. Tror helt ærlig ikke jeg tenkte meg helt om eller hadde en sterk nok visjon når jeg skulle få det til.  Noe som også bidro til at jeg miste motivasjonen og engasjementet helt.

At jeg pusser opp er jo noe alle veit tenker jeg. For huset har stått i litt små rot i mange mnd av verktøy, malerkosten og malespann.

Selv om stua er fin og det blir påpekt mange ganger så kan jeg faktisk med handen på hjertet si at jeg HATER å ha besøk. Nettopp fordi jeg føler at jeg lever i oppussing og rot konstant! I tillegg til dagligdags  rot og jeg holder legit på å bli gal nå! 

Det tærer så sykt på humøret fordi jeg kjenner jeg er så sinnsykt sliten og overarbeidet hvor dagene  består av mye greier hele tiden og da i tillegg til lite søvn. 

Men grunnen til jeg ikke har blitt helt ferdig med gangen som jeg mala for en tid tilbake (sort). Er fordi jeg måtte vente på rammene som skulle passe bildene. Noe som virkelig ikke var enkelt mtp at jeg importerte bildene og da i en veldig “uvanlig” bredde og størrelse.

Husker dere den LV veggen jeg holdte på med også?  Vel.. Jeg kunne ikke fortsette med det heller siden bildene var så store og de enda ikke hadde kommet opp på veggen. Jeg såg rett og slett ikke vitsen i å fikse så mye logo viss det ikke kom til vise bak bildene likevel.  For å  LV logo er faen meg heller ikke barnemat skal jeg si deg!  Det tar så MAD lang tid og presisjon. Og nå overdriver jeg ikke heller!!

Men etter at jeg nå har fått opp bildene ser jeg også at jeg egentlig ikke er så mega fornøyd med plasseringen av mønsteret heller. Jeg er veldig perfeksjonist og har seriøst vurdert å ta bort alt og heller starte på nytt flere ganger nå??! Men det veit jeg ikke om jeg orker engang 😭😭😭😭😭!!

Anyways…  Gangen i seg selv nå har egentlig blitt ganske fin, men jeg skal fortsatt gjøre noe med trinnene og veggen med LV logo er som sagt ikke ferdig. Har så vidt starta liksom, selv om det tok mange timer!

Men nå ser det jo ikke ut som at korona drar noen steder heller så jeg har vel planty av tid fremover med å dille og dalle. Og da ikke minst bli gal av alle prosjektene  jeg har for fremover 😅  Det er heldigvis ikke mange rom som gjenstår da… Tror jeg! LOL.  

Jeg har egentlig bare lyst til å bli helt ferdig så jeg kan slappe helt av med en ordentlig pause. Hvor jeg liksom kan finne tilbake energien og motivasjonen til å være kreativ. Nå er jeg som tidligere nevnt bare drit lei!

Jeg ser også at jeg ikke var helt nøyen i å holde kameraet så beint men både bildene og hylla er bein ass. Tro du meg. Hilsen OCD 😂😂😂 hahahaha

 

(LV logo skal være på hele veggen👇🏾)

0 kommentarer

Siste innlegg