Det absolutt kjedeligste som finnes

Hallo! I dag har jeg faktisk lest og surfet meg igjennom en haug med nyheter på nett, for å se om det finnes noe der ute som kanskje kan engasjerer meg litt i denne tiden.. Fant jo ingenting og det var egentlig ganske skuffende. Trodde liksom det fantes noe “oppstyr” hele tiden, men nå står verden liksom helt stille syns jeg… ATM vurderer jeg enten å sette på nyhetene eller en dokumentar bare for å få litt inputt av noe liksom! Jeg føler jeg trenger noe nyttig i hverdagen og en update på hva som skjer der ute. Men det var visst ikke bare bare det heller.Det som også nå er litt trist er jo at jeg har sett ferdig favoritt serien min, love and hip hop hollywood. Og det absolutt kjedeligste jeg veit om er å måtte lete etter noe nytt og spennende jeg kan se på. Det finnes så sykt mange dårlig serier og lite spennende programmer for tiden. Men jeg ender vel med å se love and hip hop Atlantha tenker jeg. De har kommet ut med en ny sesong nå om jeg ikke tar helt feil.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg