det å være på diett midt i sommerferien

det er neimen meg ikke bare bare å være på diett midt i sommerferien skal jeg si deg, men det går fint. sånn som i går feks da vi var på burger king, der måtte jeg o g ikke mist ville nøye meg med kun en coca-cola zero! hadde dette vert tidligere hadde jeg sikkert hatt lyst på både burger og frise men ikke i går, neida! denne dama har vilje skal jeg si deg, haha.

jeg er veldig den type menneske som ikke orker trening og kosthold sånn halvveis liksom. her er det alt eller ingenting! og aller helst skulle jeg ha blitt slank i foregår liksom haha!

kostholdet har jeg nå klart å holde i en uke og jeg har så vanvittig mye energi! jeg står opp tidlig hver dag å får unna mye greier allerede før alle andre har stått opp. ikke det at jeg har hat så utrolig dårlig kosthold tidligere men nå spiser jeg bare reint liksom og det er så forbanna deilig!

0 kommentarer

Siste innlegg