Det å gjøre seg opp ett inntrykk

Hei alle sammen! I dag er det mandag å været er fortsatt utrolig fint ute. I går kveld da jeg var ute med bikkja før legge tid var det faktisk svimlende 16 grade ute, noe som gjorde meg utrolig glad!

I dag har jeg googlet og søkt mye på nett rundt vårt neste reisemål. Jeg elsker å “youtube” steder jeg aldri var vert på, når jeg veit at det er vår neste destinasjonen. Det å gjør seg opp ett intrykk av stedene og ha en “informasjon” er både viktig å gøy syns jeg. Da gleder man seg liksom mye mer og da er det mye lettere å finne ut ting man vil gjøre på turen. Plasser man evnt vil besøke i nærområdet osv, det er jo bra!

I dag er isadora syk så hun er derfor hjemme fra skolen. Jeg sitter nå å jobber i mens kjæresten styrer litt med klesvask. I dag har jeg sinnsykt lyst til å trene. Nå er det ikke mange dager før jeg skal sprade rundt i bikini for kjæresten så da ønsker jeg jo å være fin!

0 kommentarer

Siste innlegg