Desidert kjedeligste topp blogger!

Hei og hopp alle samme! I skrivende stund har jeg akkuratt kommet ut av dusje og veldig klar for å legge meg tidlig. I dag har Isadora vert på besøk og uten om det har vi bare hatt kvalitets tid og vert på en sykkeltur for å handle inn til kjøleskapet.

For øyeblikket er vi uten kjøretøy i 2 uker så her er det bare og ta beina fatt å bruke kroppen. Lenge hadde jeg glemt hvor vondt det faktisk gjør i baken når man sykler, selv om jeg egentlig er veldig “polstret” akkurat der hahahah!

Når vi snakker om kjøleskap og innkjøp av mat så er dette noe av det desidert kjedeligste jeg for tiden ser i blogg verdenen. Hva i alle dager mener bloggere at følgerne syns er så vanvittig interessant når det kommer til hva man nettopp har kjøper inn for å spise eller ha i kjøleskapet for kommende uke?? Med mindre det ligger en mat plan eller oppskrift i det man skal lage og spise? For en eller annen merkelig grunn har dette blitt en veldig stor “trend” blant topp blogger og herreguuuuus så forferdelig kjedelig det er!! Omg, bloggeren som har kommet med dette påfunnet måtte vert desperat for å gjøre noe “nytt” og “eget”, eller så er denne bloggeren bare rett og slett helt utrolig kjedelig som person? Idk…. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk at jeg husker den første som gjorde denne “spalten”, den første jeg såg i allefall. Men noe navn har jeg ikke tenkt til å komme med og velger heller holde det for meg selv.

Jeg trodde uansett at bloggere og influencers skulle være underholdende, ikke minst inspirerende og gøy… Har jeg misforstått noe å er jeg selv bare et “utskudd”??. I stede for sitter man som leser å nesten blir sittende sovende for å skrolle igjennom kjøleskaps handelen… omg… HVEM BRYR SEG ? Mange av bloggere snakker også om at de ønsker levere og ikke bare oppdatere bloggen bare for å gjøre det. Men litt mer oppfinnsomt må man jo faen meg klare enn som så. “ukens innkjøp” (i mat) virker som et innlegg man bare kaste ut en gang i uka i et desperat påfunn i håp om å gi leserne noe og “lese”, eller i dette tilfellet levere noe man kan sove av!  Er ikke dere enige? Eller skal jeg begynne å knipse kjøleskapet mitt selv hver gang jeg kjøper inn for kommende uke? hahaahahahahah🙈

Men “heeey….” hva veit vel jeg? Folk skal jo for all del gjøre hva søren de vil for min del, ikke har jeg kommet hit for å leke “mat politi” heller.  Det er sikkert kanskje noen der ute som syns noe av det jeg selv oppdaterer er “kjedelig”, og det er helt ok også. Det er faktisk til tider ikke like enkelt å være like kreativ hele tiden, med p levere opp til 3 ganger daglig og da i tilegg være like inspirerende hver gang. Og da i noen tilfeller overgå seg selv hele tiden. Tenk på det.

☺️

 

2 kommentarer
    1. Enig!
      Jeg mener dessuten at det må være lov å kritisere det som utkommer fra hva som i flere tilfeller er rene millionbedrifter. Da bør det være en viss kvalitet, og det som ytres/legges ut bør ha en viss substans, om en kan bruke det uttrykket. -Og hva en har røsket med seg fra hyllene i kolonialbutikken, kan jeg virkelig ikke se verdien av som offentlig informasjon 😛

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg