Derfor er jeg ikke hjemme akkurat nå

Hei fine mennesker og god mandag! Først og fremst vil jeg takke alle som har vert innom bloggen min de 2 siste dagene selv om jeg ikke har oppdatert, dere er best. Men jeg kan også fortelle min glede over det milde været som også har kommet.

De siste to dagene har jeg virkelig stått på når det kommer til huset. Ikke bare har jeg blitt ferdig med å rydde og sortere hele “mørkeloftet”, som var så fullt at jeg nesten ikke kunne plassere fot feste rett innenfor døren. Men jeg har også rydda, mala, sparklet og fått opp hyller på soveroms gangen.  

Og i går kveld fikk jeg begynt å malet walk in med hele 2 strøk på veggene! Omg.. Det blir bare så fint, I LOVE it!

Ikke bare er det sykt digg og komme i orden her i huset men det er også utrolig gøy og se at alle rommene endelig får en helhet til hverandre. For ikke å snakke om en sykt mestringsfølelse når jeg får skryt for arbeidet som jeg også veit jeg gjort helt selv.

Eneste form for hjelp jeg har fått er sortering av søppel på loftet og fått opp en  utrolig lang stang som jeg ikke klarte å holde oppe selv, samtidig som jeg skulle skru.

Nå har jeg akkurat kommet hjem til besten og besta for hjemme er det helt bombet siden jeg venter på ny løsning til oppheng av klærne.

I dag skal vi  spise risengrynsgrøt.. DIGG! 🤤

0 kommentarer

Siste innlegg