Derfor dropper jeg turen

Herreguud for en trafikk det er her på bloggen for tiden, omg. Blir jo helt satt ut hvor mye denne bloggen har tatt seg opp den siste mnd. Skulle nesten tro jeg bare sånn ut av det blå hadde plutselig blitt skikkelig poppis igjen😆 Hva skjeer liksom? Overlever liksom kun på ett innlegg om dagen nå. Fantastisk! 

Og i mens du sitter å leser dette tenker du… “hvilke tur? Dette har jeg ikke hørt om.” En tur jeg nå har vert ganske i tvil med meg selv om jeg skulle dra på eller ikke. Og gudene må jo vite hvor mange ganger jeg har vert innom å nesten gitt klarsignal om at jeg kommer, for det har jeg. Og for noen dager siden var jeg helt bombesikker på at jeg skulle dra, men etter å ha lyttet til kroppen kjenner jeg selv at jeg rett og slett må ha litt hvile nå. Noen rolige dager hjemme men ikke så lenge da, en uke kanskje? Jeg har virkelig slitt noe enormt med hjertebank den siste mnd, lite søvn og mangel på mat og næring mixet i ett evig kaos. Ja og gudene må jo vite alt annet 🤷🏼‍♀️

Julen har vert hard bare den i seg selv, noe jeg også tror vi alle kjenner litt på. Og nå ønsker jeg egentlig bare å komme tilbake til en normal hverdag! Tiden for eventer, festing, fly, møter og venner må nesten bare vente noen dager ass.  Og det jeg egentlig ønsker aller mest sånn akk nå er å “lande” ordentlig med hodet å alt. Sette opp planer og strategi for dette året så jeg ikke starter med å gli helt ut. Jeg har også noen mailer og kontrakter jeg må signere så jeg blir ikke å løfte en finger for reiselivet før jeg føler alt er under kontroll og besvart. For når jeg er på reisefot er det vanskelig å være disiplinert nok til å gjøre alt man skal gjøre med jobb osv når man alltid er på farten. Gi meg en uke så er jeg klar igjen med full ladet batteri, vi sees Oslo og beklager til alle håpefulle jeg har lovet å møte allerede i morgen da jeg egentlig skulle lande.. 🙈 

 

0 kommentarer

Siste innlegg