Derfor blei rettssaken avlyst

God kveld alle følgere. I dag har jeg hatt en helt jævlig dag med tanke på formen. Men ikke nok med det så måtte jeg stå opp døds tidlig med tanke på at jeg er langt i fra frisk, hvor jeg måtte  pelle den feite rævva mi til Ålesund.  For å så møte i tingretten til en rettsak som blei  “avlyst” knappe 10 min etter min ankomst, men ca 5 min før min tid i vitneboksen… OMG!! I dag var det kaldt, det regnet og jeg var pjusk!

Grunnen at retten blei avlyst for vi som skulle vitne var fordi den siktede erkjente all skyld og la seg panneflat. Wooho… Bravo! Noe mer vekk kastet tid, penger og energi har jeg aldri vert ute for. Her har jeg både blitt oppsøkt av politi, advokater og høyeste dommer både på døren, sms og telefon hvor de maser om denne rettssaken i tilegg mi “plikt” til å møte…. Dette omhandler en volds-episode som fant sted for over 1 år side, hvor jeg var en tilfeldig fotgjenger påvei på nash hjem fra byen.

Men da folkens er i allefall denne saken ute av verdenen for min del og herregud så glad jeg er for å endelig kunne leve et normalt liv igjen!

🙏🏾

0 kommentarer

Siste innlegg