Deres spørsmål- Mine svar

Hvor kjøpte du sengen? Sengen er egentlig en tidlig julegave som jeg har fått med besten, besta og snuppa mi, tusen takk! 💕

Jeg pleier ikke å ha noe spesielt satt opp på ønskelisten fordi jeg har det meste jeg trenger. Men siden denne var noe jeg tenkte kjøpe selv fikk jeg den heller som gave. Blei så klart super glad den er jo såååå fin, bestilt på nett.

Fikk du hjelp til montering? Etter flere år som singel har jeg lært meg selv i å både være handy og selvstendig. Kunne sikkert fått hjelp hvis jeg ville, men har ikke akkurat tålmodighet til å vente på at andre skal ha tid. Derfor gjør jeg det like greit bare selv. 💁🏼‍♀️

Hvor lang tid brukte du  og var det vanskelig? Tror jeg starta rundt 20:30 og var ferdig 00:30. 3-4 timer ca.. Med både demontering av senga som sto fra før i tillegg til vask.

Som regel pleier jeg å YT meg frem til produktet og heller se på monteringsarbeid der. Men siden jeg ikke fant akkurat denne sengen på nett, måtte jeg bruke hodet i stede.

Var senga vanskelig å montere?
Jeg tenkte til meg selv «denne himmel sengen gidder jeg aldri å sette opp igjen»!!  😂

Jo mer jeg titta på anvisningen jo dummer i hodet blei jeg, lol. Brukte legit over 30 min før jeg innså selv at den bruksanvisningen bare var å kaste.  Så fort jeg la vekk papiret gikk ting egentlig av seg selv. Trengte bare se på anvisningen når det kom til hvilke skruer og duppe-ditter som skulle hvor. Det var jo så utrolig mye forskjellig!!

Skal du kaste den som sto der? Den er jo kjempe fin!  Nei den tenker jeg å montere oppe på gjesterommet, men ikke med det første. Jeg har allerede en seng som står der og den er så stress å demontere den også!! Orker ikke mer 🙈.

Oi det blei jo kjempe fint! Er du fornøyd og hvordan er det å sove i den? Ja den er helt amazing! Nå sover jeg som den dronningen jeg er. Har alltid ønsket meg en himmelseng helt siden jeg var liten prinsesse, på ferie i solkongens slott!! Han hadde også himmel seng og på familie video sier jeg til besten at jeg ønsker meg en sånn seng jeg også!!!  Ønsker kan også gå i oppfyllelse  i en alder av 31 hahahaa. 👌🏾 

Tar ikke sengen opp stor plass av rommet? Nei faktisk ikke! Det er mye større plass å gå i mellom tv og sengen nå enn før. Senge gavelen som var på den forrige gikk ca 10 cm ut fra veggen, også kom liksom selve sengen. Hvis du skjønner?  💁🏼‍♀️

Fikk du levert pakken på døren?  Ja, men den kom i vanlig bil. Postmannen hadde tenkt å sette den ute, men jeg spurte om han ikke kunne sette den inn. Veide typ 28 kilo. 🥴

Måtte du vente lenge på levering? Det kunne ta opp til 5-7 dager. Jeg fikk den kanskje etter 5, husker ikke… Men den kom før enn forventet. 😘

 

Det blei en den senge prat men dere har selv vist så mye interesse ved å stille så mange spørsmål 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg