Dere vil ikke tro meg når jeg sier hvorfor

Heisann alle samme har dere det bra eller? Jeg har det faktisk helt supert!  I dag er det fredag, jammen godt er det. Sola skinner og himmelen er nesten skyfri.

Jeg har nå i denne uken, spesiellt de siste 2 dagene sittet mye i telefon og brukt enormt med tid på nett. Om knappe 6 dager drar jeg avgårde dere, iiik! Herregud så jeg gleder meg! Nå er alt endelig i box, eneste jeg trenger er å fylle ut visum. dette blir så utrolig spennende dere, jeg kan nesten ikke vente!! Ikke engang dere kommer til å skjønne hvor vanvittig stort dette er før jeg faktisk kan forteller alt om det. Nå starter reisen folkens, jeg sa jo at 2019 var mitt år.

Dette er så sinnsykt uvirkelig, lille meg fra Norge liksom. jeg har ikke hatt tid til å landet skikkelig selv engang. Tenk at jeg skal til «freaking» USA, haha!! Dere vil ikke engang tro meg når jeg sier grunnen hvorfor.

Bare det å gjentatte se på leiligheten jeg nå har leid gjør meg utrolig stolt og glad. Den er helt ny og ikke minst så utrolig fiiin!!!

😍

0 kommentarer

Siste innlegg