dere vil ikke tro hva vi har funnet på nå

hei venner, har vi det bra i dag eller?? hallo altså.. dere vil virkelig ikke tro hva vi faktisk presterte å finne på i går formiddag selv om vi var passe bakfulle. vi fikk plutselig en spontan tanke om at vi hadde veldig lyst til å pusse opp hjemme. dette har vi jo så klart snakket om litt tidligere men liksom ikke realisert, nettopp fordi vi egentlig har trives sånn som vi har hatt det. da har det heller ikke vert noen “prioriteringssak” og vi har heller bare funnet på andre ting som har vert mye gøyere i stede.

jeg tenker litt sånn her.. en ting er jo å pusse opp og male å sånne ting. men å ha lyst til det dagen der på? haha det er sjeldent ass! men vi liker det, vi digger det og vi elsker det. vi har nå holdt på en god stund i går kveld, bare det å få dekket den stygge peisen gikk det 6 liter maling på i tillegg var det helt “inzane” mye pirkearbeid, herregud!!

nå er jeg bare glad for at peisen er ferdig og jeg har endelig fått ferdig veggen med rosa-lilla glittermaling, med gjenskinn og sjatteringer i. over lykkelig er jeg også for å endelig kunne bruke de flotte og fine herskapeligemøblene mine som nå en stund bare har stått nede i kjelleren til “lagring”.  vi skal jo så klart male beina og alt som er brunt på stolene og sofaen men det får bli seinere når vi er ferdig med stuen. jeg selv er bare super “happy” for at fargene matcher såpass bra sammen siden vi kjøpte fargen fordi vi syns den var fin der og da med glitter i uten å tenke på møbelmanget som skulle flyttes opp i fra kjelleren, haha!

så hva syns dere så langt da folkens? blir det ikke super fint??

😍

0 kommentarer

Siste innlegg