Dere vil ikke tro hva som skjedde i dag

Jeg er RASENDE!! Jeg er så sur og oppskaket fy flate! I dag på vei hjem dro vi innom MC Donalds så isadora kunne få leke litt, i tillegg skulle vi spise. Jeg fant et bord og isadora dro til leke avdelingen.

Plutselig før jeg engang hadde rukket bestille noe kom hun gråtende. Jeg spurte henne hva som hadde skjedd. Falt du? Har du slått deg? Hva er det som har skjedd vennen min?? Hun gråt i armene mine å prøvde få frem noen ord.

Og her kommer det verste!! Dette er barn, Isadora er bare 6!

Hun fortalte meg at en gutt og en jente hadde vert slem mot henne. Jeg tenkte kanskje det hadde vert et u-hell eller misforståelse. Det var helt til hun fortalte meg at desse barna hadde skubbet, slått sparket og SPYTTET PÅ HENNE??!! Hva faaaen??!!!!! Jeg kjennte jeg kokte innvendig! Pulsen steig og hjertet dunket fort. De første jeg sa var «hvem er dette og hvor er foreldrene??!»

jeg gikk bort i leke avdelingen og fikk vist gutten som var stygg med henne, der etter spurte jeg de voksne som var rundt, om de var forelderen.  Etter hvert fant jeg moren til slutt og fortalte henne hva som hadde skjedd. Eneste svaret jeg fikk var «oi.. huff, ja jeg skal si det til han». Gutten fortsatte å leke og gikk rundt å rundt i lekeslottet, forbi moren.  i mens moren bare sto å såg på. Og veit dere hva eller? Moren presterte å ikke gjøre en eneste ting. Hun bare lot han fortsette leke å prøvde snakke til han når han løp forbi, men du kunne se han ikke fikk med seg noe av det hun prøvde si til han. Jeg spurte henne «skal du ikke gjøre noe med saken?». Så svarte hun «han går på medisiner skjønner du, han er ikke helt frisk». Herreguud jeg blei irritert å svarte « jo men skal du ikke ta han ut av leken? Gi han konsekvenser for dårlig oppførsel? Han blir jo ikke noe bedre om han ikke får tilsnakk, med eller uten medisiner». « Han sparket isadora faktisk så hardt i brystet at hun nesten ikke fikk puste i tilegg spyttet å slo henne», men null respons fra moren.

jeg skjønner om barn og voksne ikke er helt i sine fulle 5. Og jeg har også forståelse om de ikke da er sånn som vi «andre». Men hallo.. jeg mener at det så absolutt ikke er rett å bruke det som en unnskyldning! Isadora gråt i armene mine å sa «jeg er ingen slem person. De prøvde å si at jeg var slem men jeg gjorde ingenting.» hun gråt! Jeg fikk så vondt av jenta mi💔

ingen kødder med min Babylon! Og heldigvis «steppet» faren til denne gutten inn å løftet han bort etter mye om og men.

Er det virkelig mulig?? jøye meg.

0 kommentarer

Siste innlegg