Dere vil ikke tro det

  Dere vil ikke tro hva vi nettopp har prestert å gjøre! Men jeg føler jeg lenge har prøvd å fortelle mennesker hvor utrolig spontane jeg og kjæresten er, uten noe spesiell suksess. Men  føler jeg at dere endelig får se hvor spontant vi lever her i hjemmet.

I dag tidlig sto jeg opp med Isadora i halv 8 tiden. Gjorde henne klar til bhg og dro rett hjem for å jobbe etterpå. Var jo så klart litt trøtt etter at vi var oppe seint til kl 04 i går kveld. Så jeg unte meg selv en halvtime extra på øyet etter at jeg følte jeg hadde vert effektiv nok.

Etter vi hadde sovet litt igjen fantaserte jeg jo så klart om det fine været. Jeg elsker sol å varme!! Det å få servert frokost på grillen og sitte ute heile dagen er jo bare det aller beste! Jeg spurte kjæresten om han ville sjekke værmeldingene og gjett hva..??  Jo bare fuckings dritt vær helt frem til neste torsdag?! Omg du kødder med meg nå eller? Hva faen!

Vi snudde oss mot hverandre å banket i bordet: «Nei dette orker vi ikke. Nå er det nok!!!» jeg fikk beskjed av kjæresten å jobbe meg litt frempå så skulle han fikse med bookingen, så ja.. Her sitter vi altså nå med koffertene som vi enda ikke har klart å pakke ut av fra turen til Venice. Nå er det bare å pakke på nytt for her blir det badeferie woohoo..!! Og det jævla flyet går i morgen!! Hahah for ett liv

<3 I love it <3

Det lå vel noe i den badedrakten og alle de strand tingene som vi kjøpte til Babylon i går, haha. Nå gleder vi oss til å fortelle henne at vi skal på tur etterpå. Vi blogges!

0 kommentarer

Siste innlegg