dere er heldige

Hei dere. I dag har jeg faktisk gjort så lite som over hodet mulig, at det faktisk er til å le av! Da er det faktisk lov å bli oppgitt av seg selv, ja skamfullt er det. Jeg har vert en liten tur ut, det var helt fantastisk skal jeg si deg.  Jeg føler meg som tidenes huleboer som knappest orker å dusje og som ikke har sett dagslys på 100 år! Jeg tenker mye på dere som får være ute å nyte det deilige sommer været. Dere er heldige dere! Skikkelig varmt og fint i lufta.. og her sitter jeg… inne liksom.. hurra.

I dag skulle jeg være effektiv. Den planen gikk jo rett ut vindu når jeg heller bestemte meg for å redigere YT video til langt ut på natten i stede. Den blei faktisk nesten helt ferdig så da kommer det en yt video til dere i nærmeste fremtid. Er ikke det gøy? Vi liker sånnt! 

Nå har vi akkurat spist  noe mat og isadora har besøk av en venninde . Jeg tenker å trene, må bare finne motet først. Haha! Sikkert mange som kjenner seg igjen i den i guess..

i morgen er det en ny dag. Ny dag, nye muligheter. Er det ikke det de sier? Det må være den lateste mannen jeg har hørt om i hele mitt liv som har funnet på det slagordet. Tenk å bare utsette alt til i morgen liksom. Kjenner du deg gjen ? 😎 haha!  Men i morgen dere… da skal jeg starte dagen med 2 kopper kuramed, om ikke 4. I tilegg kaste i meg en hel drøss av halspastiller. Woohoo..  For en glede!

Klem

0 kommentarer

Siste innlegg