Denne uken skal jeg

 

 

KUN  spise salat og banan ass👌🏾.

 

Jeg har følt meg sykt mye mer opplåst de siste ukene enn vanlig. Tillegg til at jeg har gått opp ca 1-2 kilo på en dårlig dag- haha,  ikke  bra! Men jeg har både i dag og i går klart å holde meg til denne “matvanen ” så da skal det ikke være så vanskelig å fortsette ut fredag/ lørdag heller.  Jeg spiser så klart ikke en drøss med bananer for de som måtte tro det. Men typ 1-2 om dagen, det holder for meg. 💁🏼‍♀️ 

I går var jeg flink å trene men det har jeg enda ikke rukket å gjøre i dag. I dag har jeg faktisk vert litt lat om jeg får si det selv. Men jeg sov så jævlig dårlig i natt, de kattene altså. De holder det faen meg gående fra kl 04 og helt frem til kl 09. #døden.

Nå sover jeg som regel ikke før kl 02/03 igjen og snuppa mi våkner noen anger i mellom hun også.  Utrolig slitsomt ass.  Og ikke gjør været humøret mitt noe bedre heller, lol.

Herlighet nå høres jeg ganske negativ ut eller? 😂

Men det er jeg ikke- just saying.

 

Nå ser jo himmelen ganske klar ut så da bør det faen meg bli fint vær også!  Det fortjener vi for nå har det vert overskyet med regn i nesten 2 uker. Norsk sommer er så forbanna trist ass… hahaahaha!  

Her er oppskriften på salaten jeg alltid pleier å spise. ELSKER den og blir heller aldri lei, den er legit den beste ever! 🤤

 

💕 Salat

Tomat

Paprika

Agurk

Mais

Ananas

Fetaost

Bacon

Kylling

Ferdig revet ost ( den med 3 forskjellige sorter)

Parmesan

 Paprika krydder

Chilli krydder  💕

Og sist men ikke MINST Chinese five krydder.

 

Det krydderet hever smaken og smaker alt annet enn typisk norsk mat. Jeg bruker det på et hvert måltid! 😍 

( Besta holder på å klikke hahahhaha 🤣) 

1 kommentar

Siste innlegg