Helgen’s

Innlegg skrevet på søndag.

Update. Omg dere… I helgen har jeg hatt det veldig fint faktisk. Men jeg har nok engang glemt igjen kameraet hjemme og akkurat nå veit jeg faktisk ikke helt hvor det ligger, viss jeg skal være ærlig. For øyeblikket sitter jeg hjemme hos besten og besta hvor sissy og mannen hennes kom på besøk i går. 

Isadora har fått overnatting av bestevenninna fra Ålesund og vi koser oss alle sammen med god mat og drikke!

I dag er jeg faktisk ganske sliten og kjenner godt på kroppen at all oppussingen hjemme den siste uken har tatt litt av. Jeg veit jo med meg selv at jeg har stått skikkelig på i det siste og hatt mange seine netter og lange dager mtp huset+ veldig lite hvile. Dette er noe jeg faktisk ikke har kjent skikkelig på kroppen før i dag,  siden jeg har presset meg selv hele veien. Men i dag er jeg skikkelig døsig-død og orker virkelig ikke en dritt! 

I går hadde jeg film kveld med jentene hvor de heller ikke var i seng før rundt midnatt. I dag var vi oppe i 08 tiden og jeg selv har allerede hvilt hodet på puta en liten times tid.

I helgen har vi hatt hjemme laget mat som besto av innbakt kylling, svin og scampi laget av svigerbror. Og en hel drøss av kake og dessert. Vin, brus og mojito!

 På fredag var vi jentene en tur på by shopping og på kvelden var jeg en liten tur ut med noen venner. 🥳

Bildedryss kommer senere, enjoy! 

0 kommentarer

Siste innlegg