Den er falsk

Jeg har hatt en etterlengtet edru helg på veldig lenge. Noe som har følt helt fantastisk for kropp, sjel og sinn.

Nå skal jeg ikke si nøyaktig hvor lenge det er siden jeg lyttet til kroppen og bare var hjemme på kveldstid en hel helg, for det husker jeg faktisk ikke.

Men jeg har de siste ukene bevisst tatt det mer og mer med ro, hvor jeg ikke har vert like opptatt med å gå ut på sosiale sammenkomster slik som tidligere.

Utelivet her i bygda suger så jævlig uansett og man går heller ikke glipp av en dritt for å si det sånn.

Samme folka hele tiden på akkurat samme tamme utestedet helg etter helg. Ingenting er spennende lengre og heller ikke et eneste pent ansikt å se på. Alt og alle er så sykt uinteressante og jeg trenger noe mer, punktum!

Nå er jeg virkelig så lei den falske «bondeland-boblen», jeg holder på å le meg i hjel.

Alkohol og fyll stjeler dyrebar tid så man kan bruke på så utrolig mye annet.  Jeg tror ikke folk er klar over det selv engang. 

0 kommentarer

Siste innlegg