Deilig og befriende!

Reklame | Flatt Tummy

For øyeblikket sitter jeg i sengen og koser meg med “cleansing tea” fra Flatt Tummy før legge tid. Den er bare så god og funker vanvittig bra! Nå har de også tilbud på både “activate og cleansing” som jeg drikker hver dag. Bruker du kodeord  “Friend-TZHLGZD” får du også gode rabatter i tillegg.

Med hunden på fanget og Isadora liggendes i andre delen av sengen går jeg inn med siste innspurt for dagen! I dag har det søren meg vert en fin dag hvor jeg kan klappe meg selv på skulderen å være stolt! I dag har jeg gjort mye og på toppen av det hele har jeg vert ordentlig i rute! Er dere klar over hvor deilig og ikke minst befriende det er å ikke ligge på etterskudd? Det gjør jeg jo nesten hver dag, noe som gjør meg super stresset og jeg blir ofte irritert over meg selv!

Men i kveld folkens… I kveld kan hode hvile med god samvittighet på den myke puten og det gleder jeg skikkelig til! I morgen skal jeg være så frisk og opplagt at hva som helst kan bli “kastet” min vei.

Im all here for it!

😁

0 kommentarer

Siste innlegg