De som veit de veit

Hei venner! Hvordan går det på denne flotte fredagen? 

Som dete sikkert fikk med dere postet jeg årets aller første YT i dag kl 13, noe det også var utrolig mye kluss med… Som vanlig.  Ikke særlig vits i å kjøre premiere når bare 10 sekunder av filmen var lasta opp, nei herregud så lang tid jeg brukte på å rette opp problemet ass. Ting var jo ikke i orden før klokken var nærere 17 liksom, men det går fint! Jeg har fått mange posetive tilbakemeldinger på den filmen så jeg er egentlig ganske fornøyd.

Har du enda ikke sett dagens YT film må du skroll nedover til neste innleg, det anbefales ass. Den filmen er faktisk den beste jeg har laga helt il nå!  Ja gud hvem hadde trodd at bare det å stå og høre noen bable “non-stop” i hele 10 minutter kunne bli så sinnsykt underholdende?? haha døør! 😆

Idag dere har jeg vert hjemme med Isadora som er på bedringens vei. Hun har mistet en tann, jeg har hatt besøk å ordnet noen på håret. Vi har spillet tv spill og Isadora har hatt besøk. Selv om hun nå er frisk følger vi skole regelen på det å holde seg hjemme 24 timer osv..

I kveld har jeg og Isadora kosa oss masse med en bedre middag, fredags snacks og film med levende lys. Selv her jeg for engangs skyld både ryddet og vasket på sudio, noe som også føles utrolig deilig. Det er nesten en skam over hvor sjeldent jeg vasker det rommet, da ikke minst benken som alltid er dekket av brun findation og annen gørr! Den er jo til daglig i bruk så man føler liksom det heller ikke er no særlig vits. Men herreguud så fint det blei. Hele studioet skinner så mye at selv isadora trodde jeg hadde skiftet lyspærer.. Hahahahahahahahaah!!!! Da var utgangspunktet ganske ille folkens.

Men det har dere vel også sikkert sett ut i fra storyene mine osv, de som veit de veit, lol. Nesten litt flaut! 💯

(I bildet under hadde jeg allerede vasket litt av benken)

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg