Dagens “nakne” planer

I dag er det fredag og hvor deilig er ikke det? Hvilken planer eller festligheter som står for denne helgen har vi ikke spikret enda, men jeg vedder på mange av dere andre sikkert skal ut? 

I dag tenkte jeg å sette opp et lite oppsett på hva jeg skal gjøre så kanskje jeg klare å opprettholde det også. For hver gang jeg er innom bloggen kan jeg minne meg selv på hva jeg har sakt til dere så jeg holder mine ord i stede for å sluntre unna, haha omg….

Terening: Ja i dag skal jeg faktisk det uansett hvor lei både jeg og du er av å høre dett Om jeg drar på selve senteret eller bare trener hjemme har jeg ikke bestemt meg for enda. Jeg har nemlig mye vekter hjemme som jeg tidligere har brukt.💪🏾

Jobbe: I skrivende stund sitter jeg med akkurat det og har lyst til å være mer effektiv enn hva jeg har vert på lenge nå. Også skal jeg ta masse bilder da! Jeg er ny dusja og det er såååå digg. 🚿

Bake: For førstegang EVER har jeg faktisk lyst til å bake.. Ook dette er sprøtt! Men den siste uken har jeg KUN hørt på radiokanalen “jule klem” eller hva den heter. Jeg har fantasert mye om julen og mine favoritter som mamma bruker å bake til meg. Heldigvis så er verken jeg eller kjæresten begeistret for sukker og snop så vi blir ikke å lage masse julekaker og det unødvendig tullet der. Kanskje noen brente mandler og sukker stenger.  Men i dag har jeg lyst til å bake pølseboden og kanel snurrer. 🤤

Familie kos: I kveld har jeg lyst å leke på rommet til Isadora. Hun har ofte besøk eller er på besøk så når hun er hjemme liker hun å slappe av å styre med mye forskjellig. Vi gjør liksom ting ofte dammen men noe vi ikke har gjort på lenge er å leke på rommet hennes. På rommet har det vert kaos bokstavelig talt med mye rot og greier. Men før helgen tok jeg meg en skikkelig runde hvor jeg sorterte ting på nytt, kasta, stuet bort, omublerte og fikk opp nye kasser og hyller for bedre system. Nå er det strøkent noe hun selv også setter veldig stor pris på. Jeg tror endelig jeg har fått henne til å innse hvor digg det er med ryddig rom og hvor fornuftig det er å rydde på plass lener etter de er brukt. Hun har nemlig kommet med ny regel som innebærer akkurat det, haha! I kveld vil jeg se en film med hele familien, poppe litt popcorn, brødbakst og kose oss skikkelig før hun skal legge seg.

Kjæreste tid: Etter familie tid ønsker jeg å ha skikkelig romantisk kjæreste tid med forloveden min med noe godt i glasset, ost og kjeks, musikk, masse stearinlys og fyr i peisen 😍

Dagens “nakne” (sminkefrie) dager høres smuud ut!

0 kommentarer

Siste innlegg