Dagens aller første

 

Blogginnlegg! 

 

 Dagen i dagen har bare flydd av seg selv, slik som alle andre dager. Jeg som hadde planer om å blogge hele to ganger i dag- kanskje jeg rekker det enda?

For øyeblikket kom jeg akkurat hjem til besten og besta. Barna bader før det blir kvelds på hele gjengen og videre hjem.

I går var jeg og snuppa en tur på badestranden hvor vi busset til og fra bygda, på jente tur. Selv om været var helt knall var det ikke mye å skryte av tempen i vannet- haha! Hele 11 og 1/5 grader, brrrr. Kaldt som faen men hyggelig da.. 💁🏼‍♀️

På stranden var det nesten ikke folk og se. Hva andre bruker finevære på det veit jeg sannelig ikke men vi hadde en veldig fin tur likevel ass.

Etter vi kom hjem var det å klippe gresset før snuppa fikk overnatting av nabo jenta. Nå har det vert mye overnatting den siste tiden men det er sånt som hører sommer og skolefri til syns jeg. 💕🤟🏾

0 kommentarer

Siste innlegg