Da er livet komplett

Omsider har vi kommet til slutten av nok en uke. En uke som også har gått veldig fort selv om jeg bare har vert hjemme siden onsdag. Oslo turen føles nå som flere uker siden faktisk og det skal bli utrolig deilig å komme tilbake til hverdagen i morgen, det er noe jeg ser sinnsykt frem til.I dag har vi ikke gjort så fryktelig mye enn å bare kose oss. Isadora har sminket seg, vi har vert en tur i barliaskogen og fått frisk luft selv hvor svimmel jeg fortsatt var når jeg våknet haha. Vi har vert på middag med besten og besta. Og jeg stressa over en vippe time som viser seg å ikke vær før neste søndag, lool. Noen som har vert veldig bakfull i dag eller? haha. Men det går fint ass.

For øyeblikket har jeg hamstret inn en hel haug med lange, fine vipper selv om jeg miste en vippe i går når jeg skulle ta de av. Sykt irriterende for de var bare sååå fine. Ganske lange da så syns jeg såg kjempe teit ut i begynnelse men etter noen timer elsket jeg de! Jo mer dramatiske vipper jo bedre.. Da er livet liksom helt komplett hahahahahahahahh!! Hva er det jeg sier? 😅🥳 #kjempedust 

0 kommentarer

Siste innlegg