Cuz im a baddie

Hei alle flotte rosenkål! 

I skrivende stund har vi akkurat kommet en tur fra fjellet, hvor vi har stått vår 2 tur i trekket for i år og skapt mange fine minner. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor deilig det faktisk er at vi nå har gått mot lysere tider. Solen skinner, humøret er flott og man får liksom lyst til å finne på noe hele tiden.

Hjemme har vi nå fått besøk og jentene spiller super mario i mens jeg slapper litt av. I dag skulle jeg egentlig til Ålesund på konsert og full pakke men følte litt for å bare være hjemme. Det var tidligere i uka når jeg takket nei. Men nå? Ja nå føler jeg meg en smule rastløs å tenker kanskje ta en tur ut like vel. Rolige dager hvor man ikke har noen kollegaer fysisk gjør at man føler på mangel av det sosiale mye mer. 

I dag er jeg rastløs og har lyst til å finne på noe like vel, men noe her hjemme eller i området rundt liksom. Så vi får se hva jeg finner på. Har tekstet med noen venner allerede men egentlig burde jeg bruke kvelden i dag på jobb siden vi har noen helt syke bonuser. But im a baddddie u know🙈 Stikker sikkert ut etter hvert .

0 kommentarer

Siste innlegg