Bruker jeg drugs ?!

Den allergien altså! Jeg har nå i hele mai vert mer og mer utsatt for pollenallergi siden den nå er i full blomst. I fjor kan jeg faktisk ikke huske at jeg var så plaget med det, men i år der i mot?

I natt fikk jeg seriøst ikke sove for øynene både klødde og lekket noe voldsomt! Nesen renner, halsen og ørene klør. Og det er legit ikke vits i å sminke seg når vippene bare spretter av hver gang jeg nyser.

Jeg snufser så mye at mennesker har igjen begynt å stille spørsmål ang bruk av drugs.. Jeg? WTF? Aldri ass. Den “hobbyen” kan noen andre få ta 💯🤟🏾.

Jeg syns  selv det er sinnsykt irriterende å alltid bli stilt dette samme spørsmålet sesong etter sesong, bare fordi man trekker litt oftere på nesen enn andre akkurat nå.

OMG. Dere som ikke har pollen allergi veit virkelig ikke hvor heldig dere er for allergi er noe av det jævligste som finnes. Og aldri noe man slipper unna heller, what so ever! 

Drit kjipt er det og det påvirker hele humøret fra morgen til kveld. Ikke så mye på nattestid som i natt da. Men jeg sov med åpent vindu, helt dust vett-herreguud! 🤦🏼‍♀️

Allergi er skikkelig trist altså! I dag veit jeg liksom ikke om jeg får gjort en ting, annet enn å ligge rett ut i senga med en kald klut på øynene.

God FUCKING bless! 😩 Jeg elsker sommeren ass men bare ikke den jævla pollen-greia 🌺🐝🤟🏾💯.

0 kommentarer

Siste innlegg