Bortkastet tid- Tid du aldri får tilbake!

Hei vakre mennesker! De siste dagene siden søndag har jeg følt meg ganske dårlig og har derfor ikke vers noe særlig aktiv på noen plattformer. Jeg har så vidt stått opp fra sengen men i dag føler jeg meg heldigvis mye bedre. Hodet er ikke så tett lengre og øynene er heller ikke så veldig slappe, heldigvis.

Er det noe jeg hater så er det å ikke være i form. Det å være syk å sånn er bare vanvittig bortkastet tid man egentlig kunne brukt på andre ting. Det er også liksom tid du aldri får tilbake. Jeg har faktisk ikke dusjet siden helgens ablegøyer heller så nå føler jeg meg skitten og ekkel! Gleder meg virkelig til å hoppe i dusjen så fort jeg har lagt Isadora etterpå!

Som alltid har jeg noen bilder fra helgens festligheter som jeg tenkte å dele med dere. Ikke at bildene var så mange men jeg har det alltid gøy når jeg er ute og da blir liksom blogg bildene litt glemt. En liten smule black out har jeg også men kanskje ikke så rart etter at jeg blek spandert på shot etter shott hele kvelden, omg…

0 kommentarer

Siste innlegg