Borte bra men hjemme aller best

Hei alle mine kjære, vakre, søte og ikke minst trofaste blogg lesere! Hvordan har dere det på denne torsdagen her? Fint? 

Jeg har det faktisk helt fantastisk om jeg kan få si det selv, men det er fordi jeg også føler meg litt uthvilt. Jeg har slitt ganske hevy med minimalt søvn lenge nå og oslo turen gjorde ikke akkurat det mønsteret noe bedre heller, tvert imot. 😆

Men i dag har jeg både vert våken kl 07 og kl 11 men gikk fort å la meg igjen. Som den frie sjelen jeg er tenkte jeg bare  fuck it.. Jeg sover heller ordentlig ut nå så slipper jeg å ende opp som en mega bitch senere, det er ikke noe hyggelig. Ikke er det så lenge siden jeg sto opp noe jeg også syns er litt små “flaut”, med tanke på at halve dagen allerede har gått og mange av dere nå er på tur hjem fra jobb. Men det går fint da, for nå sitter jeg på studio med en kopp te klar for å gripe resten av ettermiddagen. Det å reise fra storbyen og inn til bondelandet i seg selv er jo som å fly en vei til Gran Canaria, si! Jeg startet i går kl 11 og var ikke hjemme igjen før kl 19:30 ca, det er mange timer ass. Å da reiste jeg bare innenlands også haha. Såååå gøy!

Grunnen til jeg ikke blogga noe særlig i går var fordi telefonen min går så latterlig fort tom for strøm. Det å rise med flatt batteri når man skal komme seg fra A til B er livsfarlig!  Ikke alle transporter har ut-tak til å lade mobiltelefoner heller.. tenk på det? Jeg som trodde vi gikk inn i 2020, ikke 1962.🤣 I tilegg datt jeg veldig “av” når jeg mistet kameraet mitt og kunne seff brukt mobilen. Men selv hvor gode mobil kamera vi har nå om dagen så er det fortsatt stor forskjell på det og et vlogg kamera! 

Borte bra men hjemme aller best! Her tror jeg at jeg blir en stund også. 💯 

 

0 kommentarer

Siste innlegg