Bilder fra mandag+ en update

Starten på uka i går var egentlig ganske fin. Med sosiale greier hele helgen hvor jeg ikke var hjemme før kl 21:30 på søndagskvelden. Så var det egentlig veldig rart å føle det var søndag i går når det egentlig var mandag.

Helgen i seg selv var faktisk helt amazing og jeg har verken vert sosial eller sett andre mennesker enn familien og venner til snuppa mi, de siste 5 ukene!

Målet for tiden fremover er å være ute ganske mye å nyte den fine tempen, for nå er de snart nå er sommer. Jeg vil bevege meg mye og har virkelig opprettholdt det den siste tiden. Og på mandag (altså i går) gikk vi en fin jentetur i skauen! 

I dag tidlig våknet jeg kl 05 og fulgte snuppa mi til skolen kl 08. Før vi videre etter skolen dro til fotballstadion med en venninne på sykkel og vind drage i handa. Vinden var skikkelig fæl i dag om jeg kan si det selv. Til og med dragen var ganske misfornøyd og det gjorde vondt i ørene i lengden.

Men vi hadde det hyggelig med både niste, saft, drage og sykkel tur. Etterfulgt med trening på fotball. 

Jeg har dessverre ikke bilder i fra dagen i dag. Men slenger  gjerne med noen fra turen i går. 💕

(Del 2 kommer i morgen) 

0 kommentarer

Siste innlegg