Beste nyheten igjennom hele 2020!!

Hei!

I dag har jeg vondt i magen… Skjønner ikke helt hva som skjer, men tror kanskje det kan komme av de lyse, søte, små og sjarmerende rundstykkene som jeg spiste i går kveld med eggerøre. Spiste ikke så mange, bare to liksom. Ikke er det så veldig mye mat i de heller. Og det var det eneste jeg spiste for hele dagen så det kan egentlig ikke være noe annet. 

MEEEEN! Jeg tror faktisk jeg har gluten og laktoseintoleranse?? Og det har jeg hatt lenge! Spiser liksom aldri brød, pasta, melkeprodukter osv.. Så når jeg først gjør får det som regel konsekvenser senere…. 

BUT ANYWAYS!!!!

På fredag fikk jeg den beste beskjeden ever… Og da mener jeg DEN BESTE!! Endelig tikket meldingen og mailen inn, den som bekrefter at min nye iphone pro max nå er på vei!!!!! 🤩🤩🤩

Ooooommmmggggggg!!! Herregud jeg er så overlykkelig. Humøret står heeeeelt i taket!!!! Dette har jeg faen meg ventet på helt siden jeg kunne swappe den i juni i år! Jeg var på nippet å kjøpe fjord årets modell sikkert hele 4 ganger, spesielt på slutten i oktober når apple droppet nyheten om at årets lanseringen i tillegg var utsatt på ubestemt tidspunkt. Herregud!!! 

Jeg med knust skjerm og et selfie kamera som er “cracket” fra her og til månen holdt jo på å svime av i det nyheten kom. Haha! Men nå folkens..

Nå kan jeg selv snart kalle meg for en heldig eiger av en splitter ny phone, allerede på torsdag! 😍. 

0 kommentarer

Siste innlegg