Beste helgen på lenge- del 2

Forrige lørdag våkna jeg ganske tidlig på morgenkvisten og formen var også veldig der etter, mtp nach kvelden før. Jeg pakket baggen med sminke og klær før jeg gikk en tur i dusjen. Videre tok jeg beina fatt og møtte tilfeldigvis besten på tur ut dørstokken til en kompis så han endte med å kjørte meg til han.

Sola skinte men jeg visste jo ikke om kompisen min var hjemme heller, for alt jeg visste kunne han også ha damebesøk liksom. (tvilsomt men mye kan skje iløpe av en kveld).. Men siden jeg var super giret pga det flotte været tok jeg en rå sjanse. Ikke bare var jeg selskapssyk men siden jeg var barnefri var jeg også drit stressa for å “gå glipp av” noe gøy. Og rett hadde jeg for mye gøy skjedde også.

På trappen sto jeg da bakfull og langt fra edru og hamret på ringeklokken som den jævla “stalkerrn” jeg er hahaha!  Jeg sto der også ganske lenge å når døren først åpnet seg var det ikke et vanlig hei i vente som en normal person, men heller ordrett “serriøst??!” ahahahah.. Han såg helt forferdelig ut jeg holdt på å dø, lol! Den ene mer herja enn den andre herregud så vi såg ut!! 😅. 

Egentlig så hadde vi jo begge ganske troen på å sove litt til men det ene førte til det andre og ingen av oss stoppet å skravle. Vi spiste grandis, skrudde på musikk og åpnet en flaske med rosé og da var stemningen virkelig på vei opp!

Da kl nærmet seg 11 begynte de andre gutta å våkne. Da var de klare for båt tur! Jeg fikk på sminken og kompisen min gikk en tur i dusjen, videre dro jeg hjem for å legge fra meg tingene før vi blei hentet av noen andre.

På båten cruset vi rundt i solsteiken i mange timer. Det var bare helt amazing! Stemningen var på topp så vi tenkte derfor ta oss en liten båt tur til valldal for en pizza snack men først skulle vi bare hente noen i sentrum. Det var før vi plutselig fikk noe trøbbel med båten og måtte legge  til kai igjen klar for å ta festen videre. I Småbåthavnen møtte vi noen andre som selv skulle ut med båt og blei invitert videre  på tur til Nordalen.. Haha snakk om en bukett med spontane mennesker eller? Love it! 

I Nordalen var vi klar for live musikk og event i en bar. Det var helt til vi fant ut at vi hadde tatt feil av datoene, hahaha! Snakk om bomtur men det gikk fint, ingen sure miner på noen av oss. Etter noen runder med øl og flere fat med pizza begynte den ene å bli mer beruset enn den andre og når vi ankom småbåthavnen på stranda begynte gruppen å “falle litt fra” hverandre. U know.. Det er jo sånt som skjer når man har med fulle mennesker å gjøre, stemning! 

Gutta blei igjen i båten og jeg og mora til en venninne av meg gikk hele veien fra båthavnen og inn til sentrum klar for trubadur kveld med resten av bygda. På utestedet husker jeg ikke så veldig mye annet enn at jeg dro hjem ganske tidlig fordi jeg var så utrolig sliten. Tror jeg falt fra i 01/02 tiden, gikk på kebabsjappene for litt matbit før jeg begynte å gå hjem. 

Dagen etter våknet jeg fullt påkledd med masse kebabkjøtt i håret, skoene lå på puta og jeg lå i feil ende av senga… Wtf?? døds “fett”! Hahahahahahhahah not!

0 kommentarer

Siste innlegg