Beste dagen i Haugesund

Hallo alle sammen! Tenk at i dag er det fredag da.. Er det noen av dere som skal noe spennende kanskje? Noen som skal på fest eller på tur?

I går når kjæresten var på kurs brukte jeg mye av tiden på jobb, serie titting og etter hvert begynte jeg å pakke. Hotellrommet  i Haugesund er helt bombet siden vi begge er utrolig flinke til å rote. Etter mange timer på kurs slapper vi av litt på hotellrommet før vi videre dro en tur i gå gaten for å sjekke litt “bylivet” på dagtid. I Haugesund var temperaturen herlig men veldig lite live som skjer sånn generelt.

Til middag dro vi på en utrolig god sushi restaurant som heter “Sabi sushi”. Den har fått helt vanvittig gode anmeldelser på “trip advice”, noe jeg skjønner hvorfor. Maten der er helt utsøkt og deilig! De var så vanvittig mye forskjellig, det er helt sykt. Så dit  anbefaler jeg virkelig alle å dra for å spise viss dere noengang er i Haugesund.

Videre kl 20 dro kjæresten på kurs igjen så da hadde jeg alene tid på hotellet frem til kl 22. Dagene i Haugesund har for meg egentlig bare vert rolige, noe jeg også var veldig tilfreds med for denne gang. Jeg har hatt så sykt mye å tenke på de to siste ukene og føler egentlig bare for å ta det helt piano i noen dager til. Til tross for tragedien som har skjedd hjemme har jeg også selv vert i sorg, selv om jeg har vert mange mil unna hjemme. Tanker er ikke noe man bare kan løpe fra!

Videre på kvelden dro vi på ølsmaking før vi bestilte pizza og øl med oss opp på rommet for litt kvalitets tid og film titting.. deilig! Dagen i går har vert den fineste dagen i Haugesund så langt, men nå lengter vi så vanvittig mye hjem!! 

0 kommentarer

Siste innlegg